שאלות נפוצות

כל מקרה לגופו,
ישנם שחקנים שעובדים עם הסוכנות שלהם בבלעדיות מוחלטת
ישנם שחקנים שעובדים באופן חלקי עם הסוכנות שלהם 
כל הסכם בין שחקן וסוכן מקובל ומכובד על ארגון שלש, יש לזכור שהמטרה בסוף יום
הינה לשלב שחקנים בשוק עבודה קטן שקיים מזה עשרות שנים. חשוב לנו להשתלב 
במערך קיים ולכן נקדם שחקנים על פי ההתנהלות המקובלת והרווחת בשוק.

· כוח אדם
· סבסוד חלקי לבוקים
· הענקת מלגות ופרסום פרויקטים
· קידום סדנאות
. אתר
* התשלום הינו צמוד למדד

יציאה מתאפשרת בכל עת על ידי העברה של מייל חדש ל shalash1@gmail.com
הרשמתך מותנית בקבלת מסרונים על אודישנים והשתלמויות.
על תהליך ההרשמה והיציאה נלקח חד פעמי של כ 65 שח - בתום החברות בשלש

שלש הינו ארגון בהגדרתו, פרוצדורלית מתחילת דרכנו אנו מנוהלים כעוסק מורשה. 
חשוב לציין שלא משנה מה תהה הגדרתו המנהלתית של הארגון
התנהלותו המקצועית תמיד שקיפה ללקוחותיו.

הארגון בא לקדם שחקנים מקצועיים בוגרי בית ספר למשחק תלת שנתיים
עם זאת ישנם מקרים רבים בהם שחקנים אשר לא סיימו שלוש שנות לימוד
נקלטים בהצלחה במעגל העבודה ומתפרנסים מהמקצוע, במקרים כאלו דלתינו פתוחה.

אם עשית פרסומת וסגרת הזמנת עבודה בעזרתנו ניתן לשלוח ללקוח מייל דרישת תשלום
לפי כל הנתונים שמופיעים לך בהזמנת העבודה שקיבלת דרכנו :
את צריכה לשלוח למייל שרשום לך בהזמנת העבודה את המלל הבא :

לכבוד חברת הפקות - כתוב לך בהזמנת העבודה את השם של חברת ההפקות

שם פרטי - השם שלך

שם משפחה - שם המשפחה שלך

נתתי שירות של - משחק

עבור - פרסומת ל ..

בתאריך - תאריך ימי הצילום

ת.ז - שלך

בעבור כך מצורפת דרישת תשלום על סך - הסכום שכתוב לך בהזמנה

שם חשבון בנק - השם שלך

בנק - הבנק שלך (פועלים, לאומי, אוצר החייל, מזרחי) ...

מספר סניף - סניף הבנק שלך

מספר חשבון - מספר חשבון שלך בבנק"


לבסוף על מנת שלא יורידו לך מס הכנסה אז יש למלא אישור ניכוי מס במקור 0 או אישור ניכוי לשכר אומנים

זה אישור שתקבלו ממס הכנסה שאומר שאסור לחברת ההפקה להוריד לכם מס הכנסה

מהמשכורת שתקבלו לכן זה חשוב להנפיק את האישור הזה.

ובזה תם התהליך

70 אחוז מהשחקנים בשלש מיוצגים בסוכנות, אנחנו לא ממליצים לעזוב את שלש
אם אתם לא תחת ייצוג אישי בלעדי בסוכנות.  
אם רק נכנסת לסוכנות, זו יכולה להיות התחלה יפה שתאפשר לך להגדיל יותר את מעגל 
העבודה והחשיפה שלך, מה גם שאם תשיג לסוכנות עבודה שרכשת מבחוץ תתן לסוכנות שלך אישור לכך שאתה פוטנציאל טוב לקידום. 
ויתכן שתגדיל את האמונה של הסוכנות בך. מומלץ ששחקן שמקבל עבודה משלש, יעביר את העמלה לסוכנות שלו. 
אנחנו גם מאמינים שברגע שאתה נותן אתה מראה נכונות ונאמנות.

בעיה מוכרת, הנה לינקים לאפליקציות שמסוגלות לכווץ גדלי סרטונים, ברגע שאת מצליחה לרדת מתחת ל 65 מגה
את יכולה להעביר את האודישן שלך בוואצאפ בלי בעיה. 

כשאנחנו מעבירים פרסום ברשת על פרויקט חדש, אנחנו בדרך כלל שמים בפרסום את מספר הפרויקט 
במידה ואתה לא מוצא את הפרויקט במערכת שלך באתר, יתכן שהוא לא מתאים לך. אם ראית משהו שיש לך תחושה  שאתה ממש מתאים לו. אתה מוזמן לעשות לנו מייל ל shalash1@gmail.com ונבדוק את הנושא. 

חלילה, לא אנחנו קובעים אלא הלקוח שמלהק את הפרויקט. לפעמים יש לקוח שמחפש דמות בגיל 20 והוא מוכן שנשלח לו את  כל השחקניות שנמצאות בטווח של 5 שנים +-  לגיל המקורי של הדמות. אם כך הלקוח דורש, אנחנו צריכים לכבד את הבקשה שלו על להמשיך ולעבוד איתו בצורה אפקטיבית ויעילה. 

היו מספר שחקניות ששינו את הגיל שלהן באתר ואז זה עבד להן יותר טוב, אולי את יכולה לנסות גם את האופציה הזאת אבל רצוי להישאר בטווח של 5 שנים מגילך האמיתי. שששש אנחנו לא נגלה. :) 
דבר נוסף שאת יכולה לעשות הוא לקדם בוק עם ניראות שיכולה להיות יותר תואמת לגילך, צלם טוב יכול למתג אותך נכון.

ניתן לכתוב רזומה של סטודנט ופשוט לפרוט את שמות הדמויות שלהן ביצעת מונולוגים, תרגילים, והצגות בבית ספר, לפרט מאיפה המונולוג ומי היה המורה. אנחנו מדביקים לך פה רזומה של סטודנט לדוגמא.
השכלה 
2020 - 2021 - סדנת משחק צ'אבק 
 
2019 - 2020 - סדנת טכניקה

ניסיון משחקי בבית ספר
מותו של סוכן | דמות ביף | במאי שחר רוזן 
הברך | דמות איתי | במאי ניב רז

יכולות
שירה גבוהה, טנור
נגינה, קלידים 6 שנים
ריקוד ג'אז
יוגה

שפות
עברית - שפת אם
אנגלית - 
בסיסית

לינקים 

לא הבנתי איך זה עובד באתר שלכם, מה זה זימון ישיר ומה זה מידע על פרויקט באתר
בגדול אצלנו יש 
שתי דרכים לקבל זימון לאודישן 

1. פרויקט חדש באתר
א. יגיע מייל עם הודעת : מידע על פרויקט חדש לליהוק באתר 
ב. במייל יהיה לפרופיל שלך באתר כדי להגיש את עצמך כאופציה לאודישן
ג. באתר יפתחו לך הדמויות, תוכלי לבחור דמות וזה יעביר אותך כאופציה לאודישן לבחירת הלקוח
ד. אם הלקוח התעניין ישלח לך מייל : זימון לאודישן בהמשך לבקשתך באתר 
image.png
סרטון המחשה, חשוב מאוד לצפות בסרטון כדי להבין איך זה עובד.
2. זימון ישיר לאודישן 
יגיע למייל (בלי ששלחת בקשה באתר) זה קורה כאשר לקוח נותן לנו אישור לשלוח לשחקנים אודישן בלי לקבל אופציות.

מאד חשוב לשחקן שיכירו אותו כמה שיותר במאים, מלהקות, מפיקים, מנהלים אמנותיים ועוד. של"ש, קם מתוך הצורך האותנטי של שחקנים לקחת את המושכות לידיים ולפתוח בעבור עצמם כמה שיותר ערוצי חשיפה במטרה להתפרנס ממקצוע המשחק ולקדם את הקריירה שלהם.

אז איך זה עובד בפועל? צפו בסרטון ההסברה שלנו

עשינו לך הזמנת עבודה אז כל הפרטים נמצאים בהזמנב הזו

המייל שמצוין בהזמנת העבודה הוא המייל אליו יש לשלוח את בקשת התשלום. בזו הלשון :


"מייל דרישת תשלום 

לכבוד חברת הפקות - כתוב לך בהזמנת העבודה את השם של חברת ההפקות

שם פרטי - השם שלך

שם משפחה - שם המשפחה שלך

נתתי שירות של - משחק

עבור - פרסומת ל ..

בתאריך - תאריך ימי הצילום

ת.ז - שלך

בעבור כך מצורפת דרישת תשלום על סך - הסכום שכתוב לך בהזמנה

שם חשבון בנק - השם שלך

בנק - הבנק שלך (פועלים, לאומי, אוצר החייל, מזרחי) ...

מספר סניף - סניף הבנק שלך

מספר חשבון - מספר חשבון שלך בבנק"

 

התשלום בתעשיה אמור לעבור אליך כ 30 יום (לערך) לאחר דרישת התשלום

על מנת שלא יורידו לך מס הכנסה יש למלא אישור ניכוי מס 0 או אישור ניכוי שכר אומנים

זה אישור שתקבלו ממס הכנסה שאומר שאסור לחברת ההפקה להוריד לכם מס הכנסה

מהמשכורת שתקבלו לכן זה חשוב להנפיק את האישור הזה בטווח 30 הימים עד לקבלת התשלום.

ובזה תם התהליך
מיזם השחקנים שלש

היי, זו בעיה מוכרת. אני שולחת לך שתי אפליקציות מצויינות לצמצום כובד של סרטון MP4 כדי שהסרטו לא יהיה כבד כל כך
אל תהססי להשתמש בהם! זה ממש מכווץ את כובד הסרטון בלי לפגוע באיכות. תשתדלי לא לכווץ את הסרטון לפחות מ 20 מגה
לאנדרואידים 
לאייפון 

להפך אם רק נכנסת לסוכנות ויש לך רק תמונה באתר, זו התחלה. זה הזמן להוכיח לה 
שאת מקבלים זימונים לדברים גם מכאן ולגרום לה יותר להאמין בך, מה גם שאת מאפשרת לעצמך להכפיל את מעגל החשיפה שלך ללקוחות גם מכאן וגם משם. ואם את לוקחת עבודה משלש זה סופר חשוב גם להראות לסוכנות שלך שאת מצליחה להכניס פרויקטים מחוץ לבית הסוכנות גם ללא עזרת הסוכנות, מה שמגדיל את הרצון של הסוכנות לקדם אותך יותר מהצד שלה. 
לנושא המיתוג, בארץ מקובל מאוד ששחקניות ושחקנים מעולים שמשחקים באינספור פרויקטים עדיין עושים השלמות הכנסה בפסטיגלים טלנובלות הצגות בידור ופרסומות שאין בהם תו איכות גבוה ועם זאת המיתוג של השחקנים לא נפגע. כי במדינה קטנה כמו שלנו הפרנסה קודמת לכל.

היי יקרה,

במקרה של טעות כזו אפשר לסמוך על המלהקת שתדע לשייך אותך אל הדמות הנכונה מבחינת המראה.

מקסימום לאחר אודישן לדמות אחת שאולי פחות התאימה, היא תוכל לבדוק אותך לדמות הנכונה

היי אהובה
אין לנו קשר עם הלקוח מרגע שהזימון יצא מידנו אליך,
אלא במקרה שהלקוח חוזר אלינו לאחר צפייה באודישן והוא מעוניין להתקדם עם שחקנית
לשלב הבא או ללהק אותה.
אבל בגדול אם שלחת את האודישן שלך מעט אחרי הזמן יתכן שהלקוח
יצפה בזה בהמשך או שהלקוח ליהק את הפרויקט ואז הוא כבר לא צופה באודישנים.

שיקוף הוא למעשה העתק של העברת הפרטים שלך ללקוח.

מרגע ששלחת את עצמך כאופציה לפרויקט כלשהו דרך האתר, הבקשה שלך מועברת הלאה 

דרכנו ללקוח, בזמן שהיא מועברת ללקוח את תקבלי העתק של שליחת הפרטים שלך. 

ככה ניתן לראות איזו תמונה שלך ללקוח ולהבין גם בהמשך אלו תמונות זוכות ליותר זימונים לאודישנים 

מצד הלקוח. 

כמובן שמרגע שאתם מקבלים את השיקוף אין צורך להמתין לאודישן אלא רצוי לעבור לפרויקט הבא 

ולשליחת הפרטים שלך ללקוחות האחרים, ככל שתשלחו יותר בקשות לאודישנים ככה יגדל הסיכוי שלכם לקבל זימון. 

יש שחקנים שמקבלים זימון אחד לחמש בקשות (חמישה שיקופים)

יש שחקנים שמקבלים זימון אחד לעשר בקשות (עשרה שיקופים)

יש שחקנים שמקבלים זימון אחד לעשרים בקשות (עשרים שיקופים)

כל שחקן לפי הרושם שהתמונות שלו עושות על הלקוח + השם שלו בתעשייה והמקצועיות של הגשת האודישנים

שהוא מגיש. ככל שתעשי עבודה יותר טובה ככה הזימונים שלך יעלו על כל שליחת בקשה. 

לאט לאט גם תלמדי איזה לקוחות אוהבים לעבוד איתך יותר, איזה תמונות עובדות לך יותר, מה התמונות

שעושות רושם יותר טוב על הלקוחות ומה הטייפקאסט שאת משדרת בתמונות שאת מעבירה.

כך למעשה את הופכת להיות קצת הסוכנת של עצמך ואת לא תלויה באף אחד אחר. 

שאלה -  היי אז מה הבוק הנכון, התמונה שתביא לי הכי הרבה זימונים

 

חידוד על הבוק הנכון, זה יכול לעלות את זימוני האודישנים משמעותית

חבל כדאי לכבד את עצמנו ואת הלקוח בנראות מושקעת ומקצועית ויכבדו אתכם חזרה באודישנים מקצועיים


 

לא לעשות בוק עם : 

צלמים שלא עשו בוק מעולם

ובכלל מומלץ לתת לצלם מקצועי ככל שיהיה שיקרא את המאמר הזה בבקשה 

יש צלמי חתונות, צלם שעשה סדנה, צלם חפצים, פורטרטים, אופנה, 

צלם חנות צילום, צלם נוף , צלם עיתונות ... 

כל אחד כבודו במקומו מונח אבל רק צלם שחקנים ידע לביים  לבוק שחקן. 

אם אין כסף לצלם שחקנים מקצועי זה מובן וברור ולכן מומלץ ורצוי לתת לחבר 

שיצלם אותך אבל אבל .. לפני זה שיקרא  את המייל הזה

 

לא לעשות תמונות חצי גוף או גוף

חשוב להעלות headshot כתמונה ראשית וגם במשניות

מלהקת מנסה להבין איך הפנים של השחקנים נראים 

במראה. לכם חשוב תמונת פנים 

ולא מרחוק. 

לגבי תמונות גוף? אין צורך מדדי הגוף שלך רשומים באתר

אנחנו פחות מכוונים לדוגמנות.

 

לא להביט הצידה למטה 

אלא רק פרונט זה חשוב! על מנת שהמלהקת תראה את הפרופורציות של הפנים שלכם בהתאמה לדמות

 

לא לעשות שחור לבן

אלא רק צבע, מלהקות רוצות להבין מה גוון העור, צבע עיניים, צבע שיער

שחור לבן לא רלוונטי.

 

לא לעשות צילומי חושך

אלא רק תאורה טובה נסו תאורה טבעית אבל פחות עם צל וחושך אם אין לך אולפן,

כשיש צלליות על הפנים זה דרמטי מוגזם ומסתיר.

 

לא להצטלם עם רקע מבולגן 

אלא כשיש רקע מטושטש ובהיר מאחורה 

חשוב להצטלם על רקע בהיר ולא כהה רקע מטושטש או חלק 

אחרת זה מסיח את הדעת מנושא התמונה - הפנים שלך 

דרך אגב רקע של פלקט חלק מאחורה נותן ויזואל של דו מימד 

לכן משתדלים לצלם היום בבית או סטודיו כאשר הכל מטושטש מאחורה ובהיר

זה נותן עומק (תלת מימד) (:

 

להצטלם עם איפור מוגזם

אלא רק איפור בסיס חשוב שהאיפור  טבעי מחמיא ולא מורגש.  אז בלי פילטרים

 

לא להעביר צילומים מאירועים או בוק דוגמנות

אלא רק headshots כי כל מה שלא הוא פחות מכבד : צילומים מחתונות, בר מצוות, מסיבות, הפקות, טיולים, מהדשא, 

מהמרכז המסחרי, מהסלון, צילומי גוף, תחתונים, בגדי ים.

 

לא לצלם סלפי ופילטרים לא טבעיים

אלא רק שמישהו מצלם אתכם סלפי נראה פחות מקצועי ולא מכבד אותך ואת הלקוח החשש שלנו 

בנושא הוא שלא יקחו אותך ברצינות

י

. בלי עדשות מרככות או אימוגים 

סלפי גם קצת מעוות את הפרופורציות של הפנים.

 

לא להצטלם עם הבעות דמויות או סיטואציות משחקיות

אלא רק טבעיתהיו אתם חשוב לא להצטלם בפוזות לא טבעיות

 (הסקסי, החמוד)

פוזות כאלה משייכים לניצבים. תהיו אתם לא באמת צריך "להראות" סגנונות בלוק 

אלה תמונת פנים נייטרלית. 

 

לא לקשר סיטואציות משחקיות לבוק שחקנים, תמונות מתוך הפקות או כאלה שמבוימות בפוזות משחקיות 

אלא רק נייטרלי, כי לא טבעיות

 (הסקסי, החמוד, הסובל, הצוחק) 

וסיטואציות רגשיות הן נחלת העבר ומקושרות כיום יותר לניצבים או לתמונות כתבה בעיתונות, אנחנו לא שם.  תהיו אתם, לא באמת צריך "להראות" סגנונות בלוק אלא להנפיק תמונות פנים חיוביות נייטרלית. 

 

לא להעביר תמונות מהפקה כלשהי בדמות של .. שוטר, נסיך, שפית, ספורטאית וכיוצ'

אלא תרשמו בקורות החיים שלכם איזה תפקידים ביצעתם בעבר, המלהקים מספיק חכמים ובעלי ניסיון כדי לקרוא קורות ולדמיין אתכם

מבצעים דמויות נוספות על תכפו עליהם לראות את השוטר שלכם, אתם סוגרים להם את הויז'ן.

 

לא לנסות להעביר סיטואציות משחקיות בתמונת סטילס, תשאירו את הכישרון לאודישן.

אלא ניראות נייטרלית חיובית, ד"א לגבי לבוש הדמות לאודישן, גם באודישן תזכרו שאין צורך להתלבש לפי הלוק המלא של הדמות, תסמנו.

 

התמונות עוברות ללקוח בקטן ולכן כל תמונה שאינה הדשוט, תיבלע

צלמים שעובדים עם ש.ל.ש ונותנים הנחות

דניאל ליברטי |ת"א |בת ים 2370062 - 054 | 650 לחברי של"ש

לחיילים ונוער - 550 Danieliberty.com 

המצולמים מקבלים עד 100 תמונות כאשר 10 מתוכן - לבחירתם - 

ערוכות ברזולוצייה גבוהה מבחינת לוקיישנים - הכל הולך - ובעיקר באזור המרכז עם דגש על תל אביב ויפו

מבחינת זמנים - עדיפות לבוקר צמוד לזריחה או ערב 3 שעות לפני השקיעה

עד 100 תמונות נמסרות ללקוח - 10 מתוכן - לבחירתו ערוכות ברזולוציה גבוהה

עד 3 לוקיישנים באזור תל אביב יפו עד 3 לוקים שונים  צילומים  - בין 3 - 4 שעות בד"כ

לא מסתכל בשעון בלי לחץ. קבלת החומרים תוך 4 ימי עסקים 

 

אמנדה סורודי | 650 ש"ח | תל אביב | מחיר לחברי ש.ל.ש

כולל 70 שחקנית שהרחיבה את היריעה שלה מגיעה מאל איי מבינה מה שצריך להנפיק.

תמונות מקצועיות שמתוכן 8 יעברו עריכה קלה בפוטושופ. הכוונה מקצועית לאורך כל הדרך 

מבחירה נכונה של בגדים ועד בחירת התמונות המתאימות והמגוונות ביותר. 

כ 100 תמונות מקצועיות מתוכן עריכה של 8- 10 לבוק סופי.   

כולל סשן צילומים משולב חוץ ופנים (לוקיישן חוץ וסטודיו ) כשעתיים וחצי.

Amanda Soroudi Photography  טלפון - 0523322295 
תבדקו איתה האם המבצע עוד בתוקף.  amandasoroudi@gmail.com


ג'ייד סקורי | 550 שח | תל אביב | 

סטיילינג שיער ואיפור  

053-2720662 מייל- jademeblack@gmail.com

 

מלי ארוסטי | 600 ש"ח | הוד השרון | 5946508 - 054

צילום במיני סטודיו סשן של שעתיים, בבית ובחוץ, צפי לארבע סטים. כולל 5 תמונות ערוכות בפוטושופ, 

כל התמונות ערוכות בלייטרום, לא כולל איפור.  

mali.aroesti@gmail.com www.maliaroesti.com

 

חן אוחיון 0503328040 | 400 שקלים | תא 
אני מצלמת צילומי חוץ לשחקנים. הדגש הוא על צילום טבעי ופשוט, השחקן במרכז כדי להוציא כמה שיותר את האופי שלכם החוצה.
סשן של כשעתיים (בלי להסתכל על השעון) לאחריו אתם מקבלים את כל התמונות ובוחרים 10-15 לעריכה מקצועית.
מצלמים במרכז תל אביב. chenochayon280@gmail.com

 

אז הרבה שחקנים שואלים אותנו איך איך נכנס לסוכנות חדשה? אז חברים, החוקים הם שאין חוקים, כל 
שחקן עשה את המסלול שלו אל הסוכנות הנכונה ולכל אחד היה את הדרך שלו להיכנס לתודעה שלה.
הדרך להיכנס לסוכנות
שחקן אחד עשה פרסומת טובה שהציג מול סוכנות במייל ששלח אליך
שחקן אחר הציג לסוכונת שואוריל (סרטון של חצי דקה שמאחד כמה פרויקטים שהוא עשה)
שחקן אחר הציג תמונות מקצועיות שנעשו על ידי צלם שחקנים מקצועי וזה הספיק לסוכנות שלו כדי לרצות לתת לו צ'אנס
שחקן אחר שלח סרט סטודנטים שעשה רושם על הסוכנות והוסיף קורות חיים של שחקן
שחקן אחר הומלץ על ידי מלהק או במאי ויצר קשר ישיר עם הסוכנות
לא צריך להיכנס לסוכנות רק בשביל להיכנס לסוכנות
אין חייב יש רצוי ואנחנו תמיד ממליצים להיות בסוכנות שתאמין בך ותקדם אותך. אבל אם זה לא המצב בסוכנות שלך או אם לא מצאת ייצוג נכון אז  
לא בכוח, בטח לא בשביל להיות רשום בסוכנות ולא לקבל כלום, בטח לא בשביל לומר לכולם תראו איזה יופי אני מיוצג אצל .. רק כדי שיהיה לך מיתוג גבוה.
תיכנס לסוכנות כשאתה יודע שיש שיש להם תוכנית עבודה איתך, כשמאמינים בך, כשיש מי שרוצה לקדם אותך, כי אם לא תקבל 
אודישנים שאתה מכוון אליהם יתכן שתמצא את עצמך מהר מאוד במצב של מרמור וחוסר אמון בינך לבין הסוכנות וזה מצב לא בריא להיות בו.
אז איך אני יודע שאני נמצא בסוכנות הנכונה?
1. קודם כל רצוי שזו תהיה סוכנות מורשית שחם שחם הוא ארגון שחקני ישראל והוא קבע סטנדרטים לסוכנות שחקנים מקצועית
1. אך גם כדאי שהסוכנות תחזור אליך לשאלות ובקשת יעוץ ושתתן לך מענה על אודישנים שאתה מעוניין בהם
2. כדאי להציץ באתר של הסוכנות כשאתה רואה שהסוכנות שלך מחזיקה אצלה שחקנים פעילים שהם לווא דווקא מוכרים אלא עובדים ומקצועיים
3. כשאתה רואה שיש התקדמות ממה שקיבלת בתעשיה עד היום אל מול מה שאתה מקבל בסוכנות אתה יודע שהתקדמת 
מותר לי לקחת עבודות מבחוץ אם אני בסוכנות?
באופן כללי הרעיון של להיכנס לסוכנות הוא נכון כי לסוכנות לרוב יהיה כוח לנתב איתך את הקריירה
שלך למקומות מרחיקי לכת. היום רוב הסוכנויות גמישות ומאפשרות לשחקנים שלהם ללכת לאודישנים גם דרך הפייסבוק 
וגם דרך שלש ואתרים נוספים וזה שינוי שחל לטובה בתעשיה כי זה מאפשר לשחקנים להתפרנס מעוד מקורות ולא רק ללחוץ על מקור אחד לפרנסה. 
אז במידה ויש לכם סוכנות ולקחתם עבודה מכניסה דרך שלש אנחנו תמיד ממליצים להציע לסוכנות את העמלה, למה? כי אנחנו מאמינים 
שנתינה יכולה להוביל לפרגון חוזר ובגלל שהסוכנות היא לרוב גוף חזק, פרגון חוזר ממנה כנראה יהיה בעל משקל.
ובלי קשר לפרגון, חשוב שהסוכנות שלכם תדע שאתם מקבלים עבודות באופן עצמאי, זה מוכיח לסוכנות שסיכויי ההשרדות שלכם 
בתעשיה הם יחסית טובים וזה יכול לדרבן סוכנות להשקיע בכם יותר כי אתם מוכשרים ובעלי פוטנציאל הכנסה לסוכנות. 
ככה שכל הצדדים זוכים.
ישר לחתום או תקופת ניסיון? 
אנחנו ממליצים לכם לבקש מהסוכנות להתחיל עם תקופת ניסיון של שלושה חודשים (פחות או יותר) במיוחד אם מדובר בסוכנות 
שדורשת בלעדיות (ללכת לאודישנים מהיום והלאה רק דרכה) תקופת הניסיון הזו מאפשרת לכם לבדוק בההדדיות את ההתאמה אחד לשני 
וגם תוכלו להמשיך לג'נגל עם כל נותנים העבודה הנוספים שלכם מבלי להפסיק את הרציפות. 
ואם לא עובד לי תוך כמה חודשים לחפש סוכנות אחרת?
חשוב לזכור שמעבר לסוכנות יותר חזקה לא בהכרח מעיד על שיפור המעמד שלך כשחקן כי לפעמים אתה נכנס לסוכנות חזקה 
שיש לה את הפייבוריטים שלה וזה לא אתה (וזה לגיטימי שהיא בחרה בהם) או שלפעמים אתה נכנס לסוכנות עם אותו כוח כמו 
לסוכנות אחרת ואתה מגלה שהמעמד שלך נשאר כמו שהוא בכלל לא בגלל הסוכנות אלא בגלל שהרושם שעשית על המלהקות
(אותן מלהקות שעובדות עם כל הסוכנויות בארץ) לא השתנה ושלמעשה המיתוג שלך בתעשיה כבר דיי נוצר ואז אתה מבין שאתה 
צריך לעשות קצת סדנאות כדי לשפר את המשחק שלך ולווא דווקא לעבור סוכנות. 
חשוב שתדע שמעבר מהיר בין סוכנות לסוכנות יכול לגרום לרושם בתעשיה שאתה חסר סבלנות לתהליך, שאתה מחפש את הדרך הקצרה
אז רצוי שאם אתה מחליט לעשות את המעבר לסוכנות אחרת (החלטה לגיטימית) שתבצע את ההחלטה הזאת אחרי שיחה עם הסוכנות
כשאתה רואה שאין ממש ניראות לעתיד משותף. 
יש שחקנים שמצליחים להתפרנס מהתחום בלי ייצוג של סוכנות?
יש הכל מהכל וכן יש גם כאלה שהחליטו ללכת בדרך עצמאית, הנה כמה מקרים
1. שחקנים ששמרו על קשר מוצלח עם במאים ומלהקות שנהנו לעבוד איתם
2. שחקנים שפנו באופן עצמאי לכל מיני עבודות ברשתות (צריך להיזהר שלא ישלמו לכם בזול מידי ברשתות)
3. שחקנים שנכנסו לתאטרון כלשהו והזמינו מלהקות ובמאים להצגות שלהם על מנת להתרשם
יש כל מיני רמות של יצוג בסוכנות?
כמובן וזה לגיטימי הנה כמה סוגים שונים של ייצוג 
1. שחקן שרשום בסוכנות ללא בלעדיות ומורשה לאתר לעצמו עבודות מבחוץ בכל התחומים על מנת להתפרנס מהתחום - מומלץ
2. שחקן שרשום בסוכנות ומורשה לאתר עבודות מבחוץ בהבנה הדדית עם הסוכנות שהוא ישאל אותה אם היא מבקשת אחוזי עמלה מהעבודה - מומלץ 
3. שחקן שרשום בסוכנות בפרויקטים של מסך ומורשה לאתר עצמאית תאטרון, סרטי סטודנטים, סרטים עצמאיים, תדמית, אינטרנט. - מומלץ למי שמרגיש שהוא מנוהל חזק במסך
4. שחקן בניהול אישי בלעדי, מפנה הכל למנהל.ת האישי.ת שלו ומשם נעשה המשא ומתן. - מומלץ לשחקנים חזקים בתעשיה וטאלנטים בלבד  

באופן כללי לגבי פרויקטים גם בשלש וגם בפייס וברשתות ... 
לעיתים לקוחות מחפשים דמויות בפייסבוק וגם דרך שלש וגם דרך סוכנויות, במקביל. למה?
זה מה שנקרא שיטת מצליח.
שיטת מצליח - אם יש סיכוי שלקוח ימצא לחברת ההפקה שחקן.נית זול.ה וטוב.ה דרך הפייסבוק (סיכוי נמוך) אז הוא תיקח אותם משם בסכום הרבה הרבה יותר נמוך ואולי אף נצלני.
בלי קשר הם פונים גם דרכנו .. אבל הסיכוי שהם יבצעו מהלך כזה (של הוזלת שחקן.נית) דרך סוכנות מקצועית או דרך שלש - כשאנחנו יודעים מה בדיוק התקציב וערכה הכספי של כל הפקה וכשיש לנו ניסיון ושכשאנחנו יכולים להגן עליכם ולדרוש בעבורכם ובשמכם את הסכום שאותו אתם באמת אמורים לקבל? נמוך. ותמיד נעשה את זה. תמיד נגן עליכם וננסה לתת לכם את הסכום הראוי ובעבור זה את משלמת לשלש, מעבר לכך חשוב לא לשבור את המחירים בתעשיה כלפי מטה, כי אז הנזק הוא רוחבי לכולנו. 
קורה שלעיתים (נדירות) יש תקציב ריאלי וראוי גם דרך הפייסבוק וגם דרך שלש, אבל שלש וסוכנויות בגדול "ינצחו" את תקציבי הרשתות החברתיות לנושא התקציב. למה? כי יש פה כוח אדם שפועל לשדרג.
אז זכרי, הסיבות להגיש את עצמך דרך שלש לאותו פרויקט שראית ברשתות
החברתיות ולא דרך הפייס וכאלה הן :
1. מיתוג יותר גבוה.
2. יכולת שלנו להתמקח בשמך על תקציב שאולי אינך יודעת שיש להפקה.
3. מידע מלא על כל ההפקה כך שנוכל להגן עליך במידה והיא פוגענית.
4. הכוונה למחלקה / לאדם הנכון על מנת לקבל תשלום בזמן.
5. סגירת הזמנת עבודה מסודרת אם יש צורך בכך.
לפעמים שחקנים ושחקניות שאין להם סוכנות, עורך דין ..
מבקשים מאיתנו לעזור להם לסגור חוזה יותר טוב לפרויקט שהם קיבלו
מחוץ לשלש כי באמת יש לנו ניסיון של מעל 20 שנה בהתמקחות.
 

Shalash organization introduced a new platform that helps performing artists and creators promote themselves by providing information about possible work and professional tools that improve expertise. The platform was established by professional actors with the purpose of enabling other artists to work independently and have their own box of tools in order to find great job opportunities.

In an age of free information and freedom of employment, when we all can search for work on the internet, our organization became extremely relevant to our time.

Shalash works is by a unique and innovative registered patented methodology

How does it work?

Each actor has a personal profile on our website, which is categorized according to their own accurate info and capabilities. According to the info, the artist gets specific  and relevant information about auditions that suit them.

The artist chooses the projects that interest him and submit applications.  After applying, each artist receives a copy of their submission form that was sent to the client. The client reviews all the information that was sent by the applicants for each role and chooses the artists that they want to audition.

An artist that was accepted to a project gets the payment directly from the production company, without a deduction of any fees by Shalash.

Our team also helps with the contracts and ensure that the artists get their basic rights and fare fees for the job.


Our team also provides professional guidance and help with CV content, choosing the right photos and the right typecast and personally for each artist in order to promote their careers.


Our system performs statistical analysis of each actor's submissions for the auditions, and in the following month, specially promotes actors that did not get enough auditions.

This is what makes us unique - we help artists at all levels get more and better jobs in the performing arts industry.


Oh and by the way, If you do find an agency, don't worry, chances are they will let you stay with us, because we always recommend giving the agents the commissions. So there is no contradiction between the two.

במידה ואתם מעוניינים לצאת מהמנוי ניתן לעשות זאת על ידי העברת מייל בקשת יציאה ל shalash1@gmail.com תשלום אחרון ילקח ביום הוצאתכם מהמערכות שלנו : עקב הדרישה לדמי מנוי נמוכים המערכות שלנו אינן אוטומטיות ונתמכות במערכות חיצוניות מהן יש להוציא את כלל המנויים היוצאים פעם בחודש. לכן ילקחו בעבור סגירת המנוי 65 שקלים אשר יאפשרו לנו לעסוק בסגירה ידנית של כל הפרופילים של השחקנים.יות אשר ביקשו יציאה מהארגון נכון לאותו החודש, הוצאת השחקניות תעשה ב 10 לחודש הקרוב מיום העברת הבקשה ליציאה משלש. בין המערכות אשר הפרופיל שלכם מקושר אליהם אדמין שלש - הפרופילטרנזילה - סליקת האשראיאקטיב טרייל - מערכת ההודעותסימפל - מערכת הסמסיםטיפול הצאת כל היוזרים הינו ידני ולוקח כ 4 שעות עבודה לערך וחשוב שהוא יעשה על ידי ספק טכני מיומן ומקצועי שיעשה בדקדקנות את פעולת ההוצאה ביעילות ואחריות (בעיקר בגלל הרצון להימנע מאי סדרים בנושאי הכספים, שליחות המיילים והסמסים ללקוחות אשר יצאו מהשירות) מאחריותנו לפעול ביעילות ובצורה מאורגנת.ההחלטה על לקיחת דמי יציאה הוחלטה לאחר שראינו כי יש זרימה ויציאה גבוהה של שחקנים בכל חודש מהאתר ושהיו אי סדרים בנושא.

כן :) וגם סאונד קלאונד

היי, שאלה חשובה

לבקשת המלהקות הבמאים והמפיקים, אנחנו שולחים כל שחקן לדמות אחת, למה :

 

1. הלקוחות טוענים שהם יכולים לצפות בשחקן.נית פעם אחת ומשם להבין איזו דמות מהפרויקט שלהם תתאים לשחקן.נית. 

 

2. ללקוחות יש גם ככה הרבה מאוד מאוד אודישנים לצפות בהם, לא רק דרך שלש גם דרך פלטפורמות נוספות אז הם 

    גם כך מתמודדים עם כמות עצומה של מידע, המטרה לא להקשות עליהם.

 

3. בואו נצא מנקודת הנחה שמלהק.ת במאי.ת הם מקצועיים ומכירים את הפרויקט שהם עובדים עליו ואת 

    הדמויות שלהם לליהוק, ואם הם יראו שיש לך פוטנציאל להגיש להם דמות אחרת או נוספת לאודישן הם מיד יבקשו ממך להגיש להם דמות אחרת או נוספת.

4.  בחירות - אנחנו כשחקנים חושבים שדווקא זה יעזור לנו כשחקנים לבצע סינון ולבחור דמות אחת לאודישן 

     ולא כמה, כי זה מלמד אותנו לחשוב עצמאית ולבצע את הבחירות שלנו בדמויות הנכונות לנו על ידי ניסוי וטעיה וללמוד לכוונן את עצמנו יותר טוב.

 

בכל מקרה כל הכבוד על האנרגיה שלך והרצון לעשות כמה אודישנים לכמה דמויות, זה רק מראה שיש לך 

אנרגיות רבות ואת במקום טוב, שמרי את האנרגיות האלו, כי יבואו עוד הרבה פרויקטים בעתיד.